SEO marketing

Creste vizibilitatea afacerii tale in mediul online

Servicii de Optimizare seo
si promovare online

SEO on Page, ce analizam:

Servicii de Optimizare seo
si promovare online

Etapele optimizarii

Servicii de optimizare seo
si promovare online

Promovare SEO

Optimizare SEO

Rolul acestor servicii de optimizare SEO este de a duce la o vizibilitate crescuta in motoarele de cautare, cresterea traficului organic, calitatea legaturilor catre site, credibilitate pentru brand-ul tau, acces la analize importante si binenteles o crestere pe termen lung.

Optimizare
SEO on page

SEO on page se refera la crearea sau optimizarea semnalelor de relevanta ale unui website pentru motoarele de cautare si pentru a avea trafic pe acestea

Optimizare imagini

Imaginile cu dimensiuni mari pe webiste, pot creste considerabil timpul de incarcare al acestuia. Acest lucru se traduce printr-o rata de conversie scazuta.

Promovare SEO

SEO este o investitie pe termen lung. Paginile, structura si continutul site-ului vor contribui la o indexare mai buna in motoarele de cautare.

Raportare si Analiza SEO

Monitorizam impactul campaniei SEO asupra site-ului. Tot timpul tu vei fi la informat despre tot ce misca in campania de SEO.

Servicii de Optimizare SEO si promovare online

Noţiunea de SEO a aparut aproximativ prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adica: optimizarea pentru motoarele de căutare. Insa, aceesi abreviere se refera si la persoanele care practica aceasta „meserie”.

Prin optimizarea site-ului se asigura ca acesta sa fie accesibil pentru motoarele de cautare si imbunatateste  posibilitatea ca acesta sa fie gasit de diferite motoare de cautare.

Cu cat site-ul sau magazinul tau online este mai bine optimizat, cu atat mai mari sunt sansele sa ajunga pe prima pagina Google, prin cautari organice. Un continut bun, corect formulat, informativ si util – lucrează în favoarea ta; imaginile relevante si optimizate, arhitectura frumoasa a articolelor vor duce la obtinerea unei pozitii mai bune in cautarile Google.

Principalul avantaj al unei optimizari SEO este generarea de trafic organic targetat si de calitate

Motoarele de cautare sunt niste roboti, totusi. Ele colecteaza semnale de notorietate si utilitate ale paginilor, de genul: viteza de incarcare a  site-ului, numele domeniului, numarul si calitatea legaturilor catre site-ul ce gazduieste pagina si catre pagina respectiva in particular, titlul paginii, adresa URL a paginii, cat de des este innoit continutul site-ului, existenta sau lipsa unui continut duplicitar, structura de linkuri interne a intregului site etc.).

Asadar, vizitele aduse pe site de motoarele de cautare sunt cele mai rentabile, pentru ca atrag oameni realmente interesați de ce ai tu de spus in legatura cu cautarea lor. Aceste servicii de optimizare SEO tin sa amelioreze semnalele de relevanta si importanta a site-urilor in ochii motoarelor de cautare prin tehnici oneste si lucrative.

  • Creste vizibilitatea site-ului
  • Credibilitate pentru brandul tau, atunci cand Google crede in tine si te ridica in cautari
  • Continut consistent si relevant pe pagina
  • Acces la analize importante care ajuta la luarea unor decizii viitoare prin adaugarea de informatii sau produse relevante
  • Cresteri pe termen lung
  • Site user-friendly – avand un site bine organizat oferi o experianta placuta utilizatorilor
  • Viteza mai buna de incarcare a site-ului

  • Optimizam titlurile articolelor
  • Optimizam linkurile
  • Optimizam metadescrierile
  • Optimizam continutul
  • Optimizam titlurile si subtitlurile ( headings )
  • Optimizam imaginile din continut
  • Inseram linkuri interne si externe
  • Adaugam taguri si categorii

Un cuvant cheie pentru SEO este, din punct de vedere al celor care creaza continut, acel cuvant sau combinatie de cuvinte care reprezinta cel mai bine continutul unui landing page/pagina dintr-un web site iar, din punct de vedere al utilizatorilor de internet, este acel cuvant sau combinatie de cuvinte care reprezinta cel mai bine intentia de cautare/cumparare de pe motoarele de cautare a acestora.

Alegerea cuvintelor cheie pentru SEO reprezinta una dintre cele mai importante actiuni ale unei campanii de optimizare SEO.

In functie de structura putem identifica urmatoarele trei forme:

Cuvant cheie principal – usi, biblioraft, imprimanta, adidasi, etc.

Cuvant cheie derivat – usi garaj, usi mobila, usi baie, usi intrare, etc.

Cuvant cheie explicativ – usi garaj automate, usi garaj din lem, usi garaj, usi mobile din sticla, usi baie cu aersire, usi intrare capitonate, etc.

Cuvant cheie bazat pe intrebare
Acest tip de cuvant este din ce in ce mai folosit de cei care utilizeaza motoarele de cautare, cautand direct raspunsuri pentru milioane de intrebari. Exemple de astfel de cuvinte pot fi: Unde pot gasi usi de garaj automate? Cat ma costa o usa de intrare capitonata? De ce nu sunt indicate usile din sticla la mobila din bucatarie? Care este cel mai bun scaun de birou? Care este cea mai mare nava de croaziera din lume? si asa mai departe.

In marketing totul graviteaza in jurul clientilor, intelegerea comportamenului de cautare al acestora pe Google sau alte motoare de cautare este, in mod evident, decisiv.

 

Aproape orice produs sau serviciu este in prezent tranzactionat online

In functie de natura afacerii tale sau de tematica blogului pe care il gestionezi, a portalului, a platformei, optimizarea SEO contribuie la cresterea numarului de clienti sau cititori, la reducerea costurilor, la cresterea randamentului investitiilor, la penetrarea noilor piete etc.

Solicita o oferta de servicii SEO